Kräftskiva 19/augusti


Detta är Emelie, min ena bordsgranne.


Detta var min mittemotgranne, Rickard.


Rickard igen.


Detta är en av mina kräftor...som jag senare åt upp.


Detta är en till bild på Rickard. Och våra otroligt söta hattar som vi var så illa tvungna att ha.


Andreas, Arvid och Pontus var djupt konsentrerade.


Räkskal. Massvis av räkskal.


Sanne, min andra bordsgranne, skalade en kräfta som innehöll en massa rom. Så vi var bara tvungna att ta kort.


Detta är henrik. Han var min nästan mittemotgranne. Kanske var det han som hade fiskat upp kräftorna, kanske var det Eric - jag vet faktiskt inte riktigt.

Det var alla bilderna. Som ni får se här. Resten hittar ni på Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0