Stora bakdagen

Idag har jag och min lilla mamma bakat. Jag skall nämligen ha kalas på söndag eftermiddag, och vad hör väl kalas till om inte hembakat?










Självklart har jag smakat på det också. En bulle och säkert åtta kakor. Min diet går visst inge vidare bra. Igår t.ex. åt jag pannkakor och sen ingen riktig middag. Så kan jag ju inte hålla på! Så nu blir det andra bullar (nej, inte bokstavligt talat)! Imorgon joggar jag, äter frukost och sedan en kycklingsallad till middag. På söndag däremot tror jag inte att det blir någon frukost. Utan tidig middag. Och sedan kalas då. Med kakor och bullar :-(
Sedan på måndag, så skall jag faktiskt jobba (12-9) men tänkte hinna med en joggingtur ändå. Det kan ju knappast skada, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0