Vecka 33

Hej mina vänner! Klockan är runt tolv och jag har redan joggat, planerat veckans övningskörning, ätit frukost och kommit på en sisådär fyra julklappar. Åh, vad man hinner med mycket när man går upp tidigt. Redan halv tio ringde klockan. Och det kommer den att göra även på torsdag, fredag, lördag och söndag. Nästa måndag bör jag väl sätta den ännu tidigare och tisdagen skall vi inte ens prata om… Halv sju får jag väl sätta den på då. Skolan börjar ju nämligen då.
Men jag har ju fortfarande en hel vecka av ledighet kvar, så detta blir en vecka att ta vara på.
· Idag skall jag ha det mys och gå på bio. Dendär nya med Leonardo DiCaprio blir det – Inception tror jag bestämt att den heter.
· Imorgon skall jag laga mat hade jag tänkt mig. Typ wookat, Tikka Masala eller grillat. Det beror mest på vädret. Sedan blir det gymmet och Body Pump. Med Jenny. Ja, jag har lika förvånad som er. Men glad :-D Speciellt med tanke på att vi inte skall gå i samma klass till hösten, men kan jag få med henne bort till gymmet nån gång i veckan sisådär, så ses vi ju ändå = almost like the good old times.
När jag kommer hem från gymmet blir det ägg och ett tv-program om Sverigedemokraterna.
· På onsdag skall jag förhoppnigsvis övningsköra. Eller ha en mysig heldag. Eller gå på kräftskiva. Samma på torsdag. Men vad det är blir så blir det nog bra. Var ju ett tag sedan jag gjorde någonting av det – förutom kräftskivan då, för det har jag aldrig vart på.
· Sedan på fredag blir det Liseberg. Tråkigt nog skall jag nog inte åka någonting, för alla är antingen för tråkiga, för fega eller för fattiga för det. Så jag får väl nöja mig med att gå på Hoffmaestro med ett pent gäng. Men det skall ju bli kul det med.
· Lördag-söndag har jag inte några planer för än, förutom att jag skall cykla då. Resten får jag ta som det kommer ;-) XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0