Crazy bananas

Hej på er! Nu har jag kommit hem ifrån skolan, och gissa vad - jag har ont i magen. Igen. Det är ju inte klokt alltså. Vart ska detta sluta?
Att hela dagen vart helt crazy bananas med jag-vet-inte-vad-som-hänt, har ju inte direkt gjort saken bättre.
Men när jag kom hem, och gick in i köket så såg jag två bananer, en påse jordnötter och en lapp ligga vid min plats där mamma hade skrivit att det fanns vindruvor i kylen också. Kan man ha det bättre? Tvek alltså ;-) Man undrar jag bara om det finns en hake på allt detta. Svar: nej!

Nu tänkte jag sätta mig i köket och fylla min mage med afrikana, ris, bananer och jordnötter. Mmmmm! Senare tänkte jag lägga upp bilder på mitt hår genom tiderna och kanske, kanske skriva upp vilka bloggar jag läser för närvarande. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0