Ledig torsdag

God morgon där ute! Nu har jag just proppat i min dagliga dos av havregrynsgröt. Mmmm! Tänkte alldeles strax gå upp och klä på mig, göra lite engelska läxa - som jag ju för övrigt inte har prov i idag, utan på måndag istället - och sedan ta mig en promenix. Egentligen så hade jag tänkt mig en promenad ner till Kårevik med kameran, men i och med att solen inte ens tittar fram lite idag, så tror jag att jag hoppar över det. Det skall ju trots allt bli mer snö inom en snar framtid, så då kan jag ta några ''strand''/snö bilder i helgen.

Annars idag skall jag klippa mig (endast topparna, sparar nämligen till långt hår inför balen 1012), plugga geografi och träna. Så himla gött att jag är ledig idag, för annars hade jag aldrig kunnit med träningen.

Langar en gal1 grym låtar med en viss Calle Kristiansson också. Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0