Julklapp

Good morning folks! Just för tillfället sitter jag här och försöker få ut några bilder att ha i min ram som jag fick i present. Har inte fyllt den än :$

Igår var jag i Göteborg och fick min julklapp av systra mi. High School Musical på Lisebergsteatern. Åh, så himla bra var det va :-D

Måste dock säga att början var föööör mycket look-alike Grease. Inte okej!
Men sen blev den ju bara bättre och bättre :-D Visserligen är jag ju en sucker för musikaler, så hur skulle den kunna vara dålig?

Göteborgskvällen avslutades på Hard Rock Cafe med kyckling faijats och glass med chockladsås och grädde. Mmmm! Sedan drog jag även ner till Andre en sväng för lite gött snack. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0