Dagens galna bussresa

Idag hade jag en helgalen bussresa. Eller i varje fall enligt Anton. Och det är bara för Antons skull som jag skriver just detta.:
Jag var påväg hem ifrån skolan, med 14:30 bussen och skulle till Toftenäs i Skärhamn. Satte mig på första bästa buss, vilket var en Höviksnäsbuss. Kände redan från början att det var fel. Riktigt fel. Specielt med tanke på de andra som satt på. massa randoms hela högen. Så jag och Erica gick av och satte oss på en Skärhamnsbuss istället. men det var tydligen en Skärhamns buss som gick till Kroksdal, istället för Toftenäs - som gamla 351. Men aya, vi satt på den och snackade med Erik och någon Felix/Hästpojken om alltmöjligt. Sedan i Kållekärr city böt jag och Erik till och TEXP. Vilket betyder sätt buss, vilket betyder att jag kom mig till Skärhamn där jag och mamma köpte pizza, vilket betyder att jag är mätt och glad nu, vilket betyder att jag kan sluta skriva för detta var end of story och lägga upp mina bilder ifrån igår istället.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0