Boktips

Jag bara MÅSTE tipsa om två böcker som är nästintill bäst i världen. Den första är Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius.


Detta är vad boken består utav. Små dikter, en på varje sida.
Hittade bilderna på google.

Och den andra, som jag faktiskt blev tipsad om på en annan blogg, är Ingen hör hemma här mer än du av Miranda July.

Författaren.




Denna boken innehåller femton noveller. Långa och korta.
Varje en av dem vill man bara ha mer av.


Jag säger bara läs läs LÄS.

Edit: dessa är två utav mina julklappar. Fick även Så dumt! av Mia Törnblom. En bok om hennes liv som narkoman. Tror den är himlans bra, och även den verkar va en got-to-read-book. Finns en slags ''dikt'' i boken som jag är helt förälskad i. Ni lär kunna läsa den här på bloggen inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0