Update

Hej igen! Nu känner jag att det är dags för en liten update om de tre senaste dagarna. Jag har...

- ...promenderat både till mormor och till min syster and her boi. I kylan. Utan mössa.
Hallå, who uses that things these days anyway?!

- ...tränat inne på gymmet med Lisa and her mum. Roddmaskin, gångband och crosstrainer is so my thing!

- ...tittat på Desperate Housewives. Suprise. Not, heh. Är till och med på säsong tre nu (för andra gången i detta liv) = jag kan snart börja på fyran som jag fick i julklapp. Yey!!

- ...vart hos Mria med Moa, Lisa, Joakim, Axel och Mathias. Killarna lekte i snön lite och efter ett tag så tog vi oss en biltur i de nydesignade bilarna:


Kan ju lova att det tog ett tag att ''köra'' av detta. Haha!

Nu; Desperate housewives. XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0