Mätt, mätare, jag

Gårdagen med pancakes var helt underbar! Jag, Emelie, Caroline och Nina samlades hos Nina och mumsade pankakor, polly och efter en stund så joinade Melinda oss med chips. Kvällen avslutades med Skip-bo och Svälta räv och många skratt. Tack, tjejer :-)

Och dagen till ära har jag och mammsen varit på Torp köpcentrum. Där köpte vi bl.a. krukor och dukar = vi har ett väldans snyggt kök numera, presenter till en viss Anton samt en mobil till mig. Och justde, två Double Wopper Cheese köpte vi också. Vilket betyder att jag är grymt mätt just nu. Groteskt mätt. Gal1 mätt. Nästintill jobbigt mätt. Inte okej, men andra ord! Dock väldigt gott...

Nu tänkte jag lägga mig framför tv:n och kolla på Brüno the Dove of Peace. Kärlek! XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0