What I was up to last weekend

Så, nu har jag redigerat och laddat upp några bilder på mitt kära Facebook. Det är alltså inte bara bloggen jag är seg med, utan internet i allmänhet. Dock inte mina kära bloggar (Katrin, Gaybloggen, Niotillfem och Linneasskafferi) eller Felsms. Men i övrigt så är jag rätt okantaktbar. Förutom sms då.

I och med detta så är det väl kanske på sin plats att jag updaterar er om vad jag har haft för mig den senaste veckan.
Fredagen den 9/juli spenderade jag kvällen på Dyrön med dessa godingar:
Och Melinda.

Lördagen den 10/juli
var det barnpassning som gällde. Och kokosolja. Och fem timmar på stranden. Det resulterade i att jag blev så röd så jag vet inte vad. Det resulterade också i att när jag gick till Rickard med några andra på kvällen så hade jag inte alls så kul som jag kunde haft. Tack vare vattenbrist, huvudvärk och typ kylfrossa. Resultatet av fem timmar i solen med koksolja, alltså.
Måste även medela er om vilken lyx jag hade när jag kom hem efter mina fem timmar på stranden/barnpassning. Då hade min kära mamma köpt Nordeviks potatissallad, rostbiff och en tomat och mozzarella-blandning. Kan man bli annat än glad på den frun eller???

Söndagen den 11/juli var den VM-final i fotboll som gällde för min del. Faktiskt. Tack vare en söt pojke. Det var nog min andra sedda fotbollsmatch någonsin. Jag gör framsteg. Fast nä. Jag åt även glass den dagen. En stor bägare med nougatsås. Jag åt inte upp hela, men den var god ändå.

Nu, den 16/juli, är det ingen mindre än sängen jag ska hålla på med. Så god natt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0