Nu vecka, nya möjligheter

- Mina planer är att under sommaren jogga fram och tillbaka från Kuballe varje måndag, onsdag och fredag. Eller, målet är fresten att kunna jogga denna sträckan när sommaren är slut. Tills dess gör jag det i ertapper. Ex. denna veckan joggar jag 2 minunter,  går 4 minuter, joggar 2 minuter o.s.v.
- På tisdagar är tanken att jag ska cykla till gymmet och gå på Body Pumpen. I och med att jag blir så trött utav detta så tänker jag att mamma får hämta mig när jag är klar - men de dagar hon jobbar, så har jag ju inget annat väl än att cykla hem.
- På lördagar och söndagar ska jag cykla runt Kuballe, vilket inte är några större problem.
- Varje dag ska jag också äta frukost. En halv potion havregrynsgröt, en aktivia, ett glas proviva och ett knäckebröd. Frukost är faktiskt dagens viktigaste mål!

Resultatet av detta ska bli en mycket vältränad rumpa när sommaren är slut. Det är åtminstone mina förhoppningar. Och även att kunna äta vad som helst utan några problem.
Förra veckan gick ju detta åt skogen. Varken måndag, onsdag, torsdag, fredag, lördag eller söndag blev det någonting utav ovanstående. På tisdagen däremot då lyckades jag med träningen - men det räknas ju lika mycket som en nål i en höstack.
Så denna veckan är det nya tag. Jag har nämligen ätit både frukost och joggat/powerwalkat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0