Stök och bök

Efter en helg fyllt med plugg, plugg och åter plugg kräver mitt rum att bli städat. Eller okej, jag erkänner, det har inte vart SÅ mycket plugg - men still, mitt rum behöver städas! dock är det inte bara pluggandet som har stökat ned. Förra helgen så fick jag en dator av min kära fader, så den, musmattor, datamös, högtalare en en triljon sladdar har också hjälpt till att stöka ned. Och massa kläder också. Och annat onödigt trams sm ska bort från mitt rum inom kort.
Mitt liv är inte lätt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Jag har sett att du bloggat om Marabou Polka och vill därför passa på att tipsa dig om allt kul som nu händer kring den nya chokladsmaken. Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polkaspelet/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på www.marabou.se/polka!

/Sofia

2010-06-08 @ 09:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0