Tisdag

Hej på er! Vad gör ni, alla sommarlovs-människor? För jag antar, och hoppas, att de flesta utav er har fått sitt sommarlov nu. Och ni som jobbar - ni har haft erat roliga - så häng inte läpp!
Själv har jag precis ätit middag. Skinka, potatis och legymsallad plus jordgubbar, grädde och Ben'n'Jerry's Halv Baked. Till och med mamma är såld. Då är det heavy shit.

Snart tänkte jag börja fixa alla mina tusen sladdar jag har här på rummet. Och ja, det är faktiskt tusen. Minst. Efter det skall jag börja tagga inför kvällen. Mina planer är följande: 1. Bleketskolan och 9rnas avslutning med Emelie, Nina, Moa, Maria och kanske Lisa, Caroline och Jenny. 2. Skärhamn med 09SPb - eller åtminstone delar av den. 3. Festa. Förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0