Bröllopsfotografen

Hej på er! Idag har min dag bestått utav promenad, sms och plugg. Plugg, plugg, plugg. Eller ja, geografi. Så döden, men andra ord. Fy, säger jag bara! Liksom, vem bryr sig om agglomeration, lakaliseringsfaktorer och Webers teori? Ja, inte jag i varje fall!

Igår var jag hemma hos Emelie med Cornelius och kollade film. Bröllopsfotografen. Alltså, jag skall vara helt ärlig: jag trodde det skulle vara världens svenska b film typ. Men sådär dåliga skådespelare med torra repliker och helt utan nån vettig handling at all. Men nejnej, det var ju helt tvärtom! Och jag är riktigt glad att jag såg de. Filmen hade ju en mening, den ville säga nått. Man kan ju bara hoppas att så många som möjligt ser den och tar åt sig av innehållet.

Bästa repliken var nog när den ena pappan höll tal på sin dotters bröllop och sa ungefär ''...det året hann vi inte renovera om badrummet.''.

Idag vet jag dock inte vad kvällen har att erbjuda. Skulle egentligen gissa på ingenting. As usual these days.
Men vi får väl hoppas på det bästa! As usual these days. 
Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0