Todays plans

Long time no seen, TROR jag att jag menar. Heh. Det var i varje fall ett tag sedan vi hördes, det avr det jag ville få fram.

Så, vad gör ni en tidig lördagsmorgon som denna? Själv lyssnar jag på musik, facebookar och gör lite samhällskunskap.
Snart tänkte jag göra mig lite frukost, ta mig nått att dricka, klä på mig och sedan promendera ner till syster för att tjyva lite Lars Winnerbäck-musik av henne. Tack till henne och kärlek till Lars, säger jag bara.
Efter det skall jag hem, duscha och städa innan det bär av på kalas.

Igår var jag nere hos Jenny och mös med Erica framför Solsidan, Bröderna Grimm och Chihuahua i Beverly Hills. Den sistnämnde filmen var ju bara SÅ bra. Faktiskt. Ellet lite åtminstonde. Idag blir det nog film med, fast med ett annat sällskap :-)
Men nu får jag nog ängna mig lie mer helhjärtat åt samhällskunskapen. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0