Träning

Hej. Här sitter jag med ont i magen. Och ångest. Mest för att jag borde verkligen träna imorgon. Och idag. Och igår. Och gått på body pumpen i söndags. Och gå på spinningen på torsdag. Men nejnej, istället solade jag när body pumpen var i söndags. Och gick bara på spinningen. Som varken var rolig eller värst jobbig. Men jag gick ju visserligen en bit i söndags. Både utomhus och på bandet.
Och igår gjorde jag läxan. Eller försökte åtminstonde. Och idag gör jag egentligen ingenting alls vettigt. Än. Snart skall jag väl göra läxan, duscha och se på Desperate Housewives. Men jag skulle ju kunna vart på body pumpen nu istället. De hade vart SÅ mycket skönare. Åtminstonde om en timma, när den är slut och man är helt trött i varenda liten muskel.
Plus att jag hade verkligen behövt träningen idag, på alla sätt och vis. På ett sätt för att jag åt både donken och en brownie idag, och på ett vis för att man somnar så gott när man har tränat - och det hade jag kunnat behöva ikväll.
Men imorgon lär jag väl inte hinna gå på spinningen som börjar sex, även om mamma är hemma. För jag är nämligen inte hemma föräns kvart över fem. Suck. Men på torsdag. Då smäller det! Jag tänkte pallra mig till buss 355 som går 16:58, byta i Häggvall till en TEXP som tar mig till klockan sex passet, och sedant a bussen hem klockan 19:00, gå ifrån bryggan och sedan ta mig en lång dusch och somna gott, så gott sen. Gal1 långa bussresor, know, men oh, så värt.
Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0