Crazy bananas

Efter gårdagen har jag kommit fram till att det som suger mest med att festa i en sjöbod - för det avr avd jag gjorde igår - är att håret goes helt crazy bananas. Och då menar jag verklinge HELT crazy bananas. Att jag sedan gick ända ifrån mig ner till the seabods of Rönnäng gjorde ju inte direkt saken bättre heller. Men det var ju en bra kväll i övrigt, så man får väl leva med det ;-)
Dock blev det inga foton, trots att jag hade kameran med mig. På nått ''konstigt'' vänster funkade den inte. Trots att jag hade både laddat batteri och minneskort i. Dock kom jag på vad det var, nu imorse. Objektivet satt inte helt på. Alltså man orkar ju inte! Haha.

Nu, i skrivande stund, sitter jag och mumsar på någonting som jag tror är en apelsin. Dock är jag inte helt hundra på att det faktiskt är en apelsin. Den är liksom för liten för att vara en apelsin, men för stor för att vara en clementin eller mandarin. 
Fast i och med att den smakar apelsin, så röstar jag för att det är en sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0